Modalitati de plata:
  • Plata in numerar, in lei si in momentul livrarii produselor de catre curier. Aceasta metoda de plata este valabila atat pentru Brasov cat si pentru restul tarii.
Informatii despre livrare:
  • In Municipiul Brasov precum si in localitatile apropiate: Ghimbav, Cristian, Poiana Brasov, Timisu de Jos, Dirste, Sacele, Tarlungeni, Harman, Sanpetru transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii! 
    • Termenul de livrare pentru aceste localitati este cuprins intre 1-2 zile lucratoare pentru produsele cu "Disponibilitate: In Stoc" si 3 - 5 zile lucratoare pentru produsele cu "Disponibilitate: Stoc furnizor" din momentul lansarii comenzii de catre client.
    • Livrarea in aceste localitati este efectuata de curier in intervalul orar 17:00-21:00 
  • In restul localitatilor din tara livrarea se face prin curier rapid CARGUSiar costurile livrarii au taxa unica 25 RON indiferent de valoarea comenzii. Termenul de livrare este cuprins intre 1-2 zile lucratoare pentru produsele cu "Disponibilitate: In Stoc" si 3 - 5 zile lucratoare pentru produsele cu "Disponibilitate: Stoc furnizor", din momentul lansarii comenzii de catre client.
Returnarea produselor:
  • conform legislatiei in vigoare orice persoana fizica poate returna un produs in termen de 10 zile de la receptionarea acestuia.
  • produsele care nu se pot returna sunt: produsele perisabile, produsele comandate special la furnizor si care nu fac parte din stocul curent al magazinului, produsele personalizate conform indicatiilor clientului.
  • Pentru returnarea unui produs este necesara completarea formularului de pe site "Returnare", dupa care va vom contacta pentru a va comunica daca aceasta procedura este sau nu acceptata. Produsele returnate trebuie sa fie nefolosite, cu ambalajul original si cu toate accesoriile aferente complete. Daca un produs returnat nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a retine o suma din valoarea returnata pentru a compensa deteriorarile produse. Suma se va returna in max 30 de zile de la primirea produsului inapoi de la client. Returnarea produsului se va face prin acelasi tip de transport prin care a fost livrat clientului si pe cheltuiala clientului.
Alte informatii:
  • clientii au obligatia de a verifica integritatea coletelor in momentul receptionarii acestora, iar in cazul in care sunt anumite probleme de: integritate, lovire, etc., se va intocmi un proces-verbal cu curierul. Reclamatiile ulterioare nu vor luate in calcul.
  • clientii persoane fizice/juridice din Brasov sau alte orase vor primi de la curier chitante pentru suma incasata, SC PETOPIA EXOTICS SRL nu elibereaza chitante pentru expeditiile trimise prin curier.
  • Livrarea produselor se face in limita stocurilor noastre sau ale furnizorilor nostri, pentru aceste inconveniente va vom anunta in cel mai scurt timp posibil. Va rugam ca in momentul livrarii sa verificati integritatea coletului sau a produselor deoarece reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare, exceptie fac produsele care beneficiaza de garantie si aceasta se aplica conform certificatului de garantie aferent. 
  • Recomandam ca anularea sau modificarea comenzilor sa se faca in cel mai scurt timp prin e-mail sau telefonic.
  • Pentru livrare este absolut necesara contactarea telefonica a clientului pentru stabilirea intervalului de livrare, daca nu se reuseste contactarea telefonica sau prin e-mail livrarea este amanata. Este recomandat ca orarul de livrare sa fie trecut in rubrica "Alte informatii despre livrare".